A vásárlás menete
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve
bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján
tudja a kosárba helyezni.
A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon
változtathatja.
Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek
legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. Az
áruházban nem kötelező regisztrálnia magát, mindössze a vásárlás
lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. A megrendeléséről
visszaigazoló e-mail értesítést kap.
Regisztráció esetén megrendelését bejelentkezés után nyomon követheti a Rendelés-Követés menüpont alatt.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges
elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon
található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos
termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A
termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos
termék megjelenésétől eltérhetnek.
Akciós termékek esetén az ár a készlet erejéig érvényes.
Kereső használata
A weboldal fejlécében találja a kereső menüpontot. Amennyiben több találatot listáz az oldal, kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet.
Találatok listázása után lehetősége van további szűrők beállítására (Kategória,
Gyártók, Ársáv)
Amennyiben nem találja az Ön által keresett terméket vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk Önnek!
Szállítás és fizetés
Jelenleg választható szállítási lehetőségek
Személyes átvétel a
Dráva utca 14 szám alatti üzletben - ingyenes
Hétfő: 9.00 – 18.00
Kedd: 9.00 – 16.00
Szerda: 9.00 – 16.00
Csütörtök: 9.00 – 18.00
Péntek: 9.00 – 16.00
Amennyiben Ön a személyes átvételt választotta, kérjük minden esetben
várja meg visszaigazolásunkat, hogy mikortól vehető át a termék.
Személyes átvétel
Budakalászon - ingyenes
A megrendelt termékeket személyesen veheti át Budakalászon a Dohányboltban.
Cím: Budakalász, Vasút sor 9. (Bejárat az Ady E. utca felől)
Az üzlet nyitva tartását a kapcsolatok menü pont alatt
találja.
Ebben az esetben nincs szállítási költség. (Bankkártyás fizetésre nincs
lehetőség)
Házhozszállítás
Termékeink házhoz szállítását országosan a GLS futárszolgálat végzi.
A szállítás készleten lévő termékek esetén 1-2 munkanapot vesz igénybe, a rendelés leadásának időpontjától függően.
Ha a megrendelt termék nincs készleten, e-mailben tájékoztatjuk
Ügyfeleinket a termék várható beérkezési időpontjáról, illetve a várható
szállítás időpontjáról.
A futárszolgálat maximális súlyhatára 40 kg illetve max. 3 méter körméret. (Körmérete= 2x magasság +2x szélesség +1x hosszúság)
Ettől nagyobb csomagok esetén egyedi szállítási díj kerül felszámolásra, amiről
előtte tájékoztatjuk a Megrendelőt.
Másolópapírok esetében a szállítás díjainkat csak 5 csomagig tudjuk
vállalni.
5 csomag másolópapír rendelés felett a kiszállítási felár: 150 Ft/csomag
GLS házhozszállítás:
A GLS Futárszolgálat közvetlenül az Ön által megadott címre szállítja a
csomagot.
Munkanapokon 8 -18 óra között
Szállítási díj 1339 Ft +ÁFA, bruttó 1700 Ft (csak Magyarország területén)
GLS csomagpont,
előreutalással történő fizetés esetén
Ebben az esetben az Ön által választott GLS CsomagPonton veheti át a megrendelt terméket.
A szállítás kiválasztásánál a legördülő menüben választhatja ki az Önnek
legmegfelelőbb CsomagPontot.
A GLS SMS-ben tájékoztatja Önt arról, hogy
a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül
bármikor átvehető a megrendelés, figyelembe véve a csomagátvevő hely nyitva
tartási idejét. Amennyiben 3 napon belül nem veszi át a csomagot e-mailben
emlékeztetőt kap.
Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló
okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.
Szállítási díj 1339 Ft +ÁFA, bruttó 1700 Ft
GLS csomagpont,
készpénzes fizetés esetén
Ebben az esetben az Ön által választott GLS CsomagPonton veheti át a megrendelt terméket.
A szállítás kiválasztásánál a legördülő menüben választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb CsomagPontot.
A GLS SMS-ben tájékoztatja Önt arról, hogy
a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül
bármikor átvehető a megrendelés, figyelembe véve a csomagátvevő hely nyitva
tartási idejét. Amennyiben 3 napon belül nem veszi át a csomagot e-mailben
emlékeztetőt kap.
Az átvételnél a címzettnek be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló
okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.
Szállítási díj 1339 Ft +ÁFA, bruttó 1700 Ft
Fontos!
A csomagok körmérete nem haladhatja meg a 3 métert, illetve a 40-kg-ot.
(Körmérete= 2x magasság +2x szélesség +1x hosszúság)
Maximális méretként 2m hosszúság kezelhető. - Ettől nagyobb csomag esetén
egyedi szállítási díj kerül felszámításra melyről tájékoztatjuk telefonon a
Megrendelőt.
Egyedi szállítási díjak:
Nagyobb mennyiségű (raklapos) vagy nehezen szállítható termékek rendelése
egyedi szállítási díjakon történik.
A rendelés leadását követően tájékoztatjuk a pontos szállítási költségről. (pl.
táblák, raklap mennyiségű irodai termék vagy irodai székek, bútorok)
20 000 Ft nettó számlaérték alatt: 2 500 Ft + ÁFA
20 000-50 000 Ft nettó számlaérték között: 3 500 Ft + ÁFA
50 001-100 000 Ft nettó számlaérték között: 4 600 Ft + ÁFA
100 000 Ft nettó számlaérték felett: 5 900 Ft + ÁFA
Túlméretes csomag szállítása esetén díjbekérőt állítunk ki és amint beérkezett
az összeg a számlánkra indítjuk a csomagot.
Számlaszám:
SBERBANK
HUF: HU32 14100433-16528849-01000006
PICK PACK PONT
Már 190 település, több mint 600 pontján – rugalmas nyitvatartási idővel
Átvevőpontok:
http://www.pickpackpont.hu/#map
• Relay és Inmedio üzletek
• OMV töltőállomások, MOL töltőállomások, Avia, Avanti
• Playersroom üzletek, Coop Star hálózat
• Rugalmas csomagátvétel: 5+5 munkanapos csomagátvételi időintervallum
• Készpénzes, illetve kártyás fizetéssel a vásárló számára
A Pick Pack Pont-szolgáltatás költség- és idő hatékony kézbesítési megoldást kínál az online vásárlók számára. Ügyfeleink kényelmesen, és gyorsan vehetik át rendeléseiket, igazodva napjuk menetéhez.
A 240 településen található több mint 700 pont között találják az Inmedio és a Relay üzleteket. Előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin, míg utóbbiak a főbb közlekedési csomópontoknál mit például a MÁV, BKV, Volán társaságok, vagy a Budapest Airport területén. Továbbá az autóval közlekedők számára kitűnő lehetőséget teremtenek a csomagátvételre a MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomások. Hálózatunk részét képezik a Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletek is, melyek megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Coop hálózat boltjai.
Hogyan működik?
A PickPackPontra kért csomag maximum
20 kg-os lehet, a méretei pedig a becsomagolást követően sem haladják
meg az 60x60x60 cm-t és az áru értéke és az árufizetés (utánvétel) összege
maximum 150.000 Ft lehet. Tehát például nem összecsukható esernyőt biztosan nem
tudunk Önnek PickPackPontra kézbesíteni. Ha a súly vagy a méret meghaladja
a fenti
mennyiséget, arról kollégáink tájékoztatják Önt e-mail-ben vagy telefonon.
Szállítási díj 1024 Ft +ÁFA, bruttó 1300 Ft
A raktáron jelenleg nem lévő megrendelt termékek ára változhat! Ez lehet áremelkedés és árcsökkenés is. Az árváltozás oka lehet beszállítói vagy gyártói ármódosítás, illetve árfolyam ingadozás is.
Csak Magyarország területén vállalunk szállítást.
Garancia.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.
Fogyasztási kifogás
esetén kérjük valamelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot
munkatársainkkal.
https://www.nyomtassingyen.hu/kapcsolat
A garancia érvényét veszíti, ha a kellékanyagot szétszerelték, garanciacímkét eltávolították, vagy megsértették, bizonyíthatóan nem az előírt módon került tárolásra és felhasználásra, illetve nem rendeltetésszerűen használták.
Utángyártott kellékanyagoknál a tintaszint/festékszint kijelzés hibája vagy hiányossága nem minősül garanciális problémának.
Felhívjuk kedves
vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben garanciális ügyintézésre kívánnak
terméket leadni, azt vagy nyitvatartási időben személyesen telephelyünkön tehetik
meg, vagy postán is visszaküldhető a termék "belföldi kísérő levél
postacsomaghoz" (zöld) nyomtatvánnyal - bármelyik postán beszerezhető. Bevizsgálást
követően küldjük az új terméket, vagy a szerviz állásfoglalását, amennyiben a
termék nem hibás.
Az utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem fogadjuk el!
A tonerek, tintapatronok
esetében hibás működésnél, szükség van egy "tesztoldal"-ra amit a
hibás patronnal nyomtattak. Ennek hiányában nem áll módunkban átvenni a
terméket.
A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap.
Gyári HP patronok és tonerek garanciális ügyintézése a gyártóval történik.
Kérjük hívja közvetlenül a HP ügyfélszolgálatát
a 06 1 777 7545 vagy a 06 1 235 4799 telefonszámon. (Hétköznap 8.30-17.00) vagy keresse fel
a https://support.hp.com/hu-hu.
Nem cserélhető az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje 50%-nál alacsonyabb (50%-nál többet nyomtattak vele), ezt minden esetben súly alapján is vizsgáljuk.
Kérjük, amennyiben probléma merül fel a kellékekkel a rendeles@nyomtassingyen.hu email címen jelezzék nekünk.
Használt termékekre vonatkozó garancia, jótállás:
Erre vonatkozóan a Ptk. 6:163. § az irányadó.
Megértésüket köszönjük!
Nálunk vásárolható termékek
Cégünk eredeti gyári, és utángyártott tonereket, tintapatronokat és egyéb nyomtató kellékeket, nyomtató alkatrészeket, valamint papírárukat forgalmaz.
Általunk forgalmazott eredeti nyomtatókellékek: HP, Canon, Epson, Samsung, Lexmark, Xerox, Oki, Kyocera, Brother, Konica, Minolta, Philips, Panasonic, Dell, Ricoh
Általunk forgalmazott utángyártott nyomtatókellékek: EzPrint, Ecopixel, Orink, Q-Print, ECO, Nano, HQ, AJ
Az utángyártott termékek nevében és leírásában használt márkajelzések és kódok az eredeti gyártó (OEM) kizárólagos tulajdonát képezik, weboldalunkon csupán a termékek könnyebb beazonosíthatóságát szolgálják.
Elállásjoga
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Ha a Szolgáltató a jelen tájékoztatásnak nem tesz eleget, a 14 napos elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
További részletek: https://www.nyomtassingyen.hu/vasarlasifeltetelek
Elállási nyilatkozat-minta letölthető: itt.
Egyéb
Webáruházunkban a termékek bruttó ára van feltüntetve, amely tartalmazza a
27%-os általános forgalmi adót.
Adminisztrációs hibából eredő ár eltérésekért felelősséget nem vállalunk. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
A termék képek helyenként illusztrációk, a leírások és beszerzési információk pedig tájékoztató jellegűek. Mindent megteszünk a weboldalunkon megjelenő információk pontossága érdekében, de az esetleges eltérésekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni. A pontos termékinformációkról a termékek gyártóinak honlapján tájékozódhatnak.
Ha bármilyen pontatlanságot tapasztalnak a termékek leírásánál, kérjük Önöket, jelezzék ezt ügyfélszolgálatunkon, hogy mielőbb javíthassuk a hibát!